Кошик
683 відгуків

Зараз компанія не може швидко обробляти замовлення та повідомлення, оскільки за її графіком роботи сьогодні вихідний. Ваша заявка буде оброблена у найближчий робочий день.

ladydiana.od.ua
+380 (99) 557-34-72
+380 (63) 891-85-89
Кошик

Повернення та обмін

Компанія здійснює повернення і обмін товарів належної якості згідно Закону "Про захист прав споживачів».

Строки повернення і обміну

Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.

Зворотня доставка товарів здійснюється за рахунок покупця.

Умови повернення для товарів належної якості

Компанія здійснює повернення та обмін товарів відповідно до вимог законодавства. Відповідно до закону «Про захист права і споживачів», покупець має право обміняти чи повернути товар протягом 14 днів. На відділення нової пошти №34 м. Одеса. Отримувач Шевчук А.С, ФОП Товар не підлягає обміну і поверненню, якщо: товар був вже використаний; відірвані етикетки і/або лейби; пошкоджено фабричне упакування; без наявності чека (накладної); товар пошкоджений покупцем. Товари, що не підлягають обміну і поверненню у нашому магазині: постільна білизна; пледи, покривала; подушки, ковдри; наматрацники, простирадла; рушники, набори в сауну; Ці обмеження існують згідно з Постановою Кабінету Міністрів України №172 від 19.03.1994 р. Про реалізацію окремих положень до Закону України "Про захист прав споживачів"та стосуються певної групи непродовольчих товарів належної якості (Додаток №3) Повернення та обмін! Відповідно до Закону «Про захист прав споживачів» при поверненні чи обміні товару з покупця утримується вартість послуг доставки, відповідно до тарифів перевізника, також відсоток оплати за післяплату. Рекомендуємо оплачувати товар післяплатою, що дозволить Вам не забирати товар, якщо він Вам не підійшов під час огляду. У такій ситуації всі витрати на повернення оплачує наш магазин. Якщо Ви забрали посилку і вже вдома зрозуміли, що товар Вам не підходить, у цьому випадку всі витрати на повернення товару та відсоток за накладений платіж оплачує покупець. І це у разі, якщо товар підлягає поверненню! При поверненні товару з суми грошей, що повертаються, утримується доставка, яка до цього була оплачена магазином. У разі обміну, якщо товари за вартістю однакові, покупцем оплачується зворотна доставка товару, який не підійшов, а також доставка товару на обмін. Якщо з магазину було оформлено замовлення з двох товарів понад 3000 грн, але після огляду було повернення одного товару та купівля стала меншою за 3000 грн, то також утримується сума доставки. Приклад: Був придбаний товар на суму 3600гр (два товари по 1800гр) ми сплатили доставку товару до Вашого міста сума доставки 160гр, покупець повернув один товар назад, сума грошей, які ми повернемо буде менше на 160гр і складе 1800-160=1640 грн. !Кошти покупцю буде повернуто, коли повернеться товар продавцю, після огляду на пошті. Протягом 2х робочих днів покупець отримає свої кошти зручним для нього способом (картка банку або післяплата).

Відповідно закону "Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner